Το Κλειστό Παράθυρο (1977)

***
Παραγνωρισμένο και ξεχασμένο ψυχολογικό θρίλερ. Παράνοια, αιμομιξία, ομοφυλοφιλία, δολοφονίες, ιψενικά τρίγωνα και δεν συμμαζεύεται. Κι όλα αυτά να συμβαίνουν στην βαριά κι ασήκωτη Μάνη. Ο σκηνοθέτης (Ερμής Βελλόπουλος), πρέπει να είχε σαν μπούσουλα το «Repulsion» του Πολάνσκι, κρίμα που δεν έκανε άλλες ταινίες. 
Με ερωτική σκηνή της Γωγούς Αντζολετάκη μέσα σε σπήλαιο(!)

και μια γυμνόστηθη Αγγλίδα να χορεύει μπροστά στη τυφλή γιαγιά.

 

6 Σχόλια

Αφήστε μας ένα σχόλιο

  • Γιώργος Καλαποθαράκος
    on

    Παρότι κέρδισε βραβείο σκηνογραφίας και τιμητική διάκριση για την ερμηνεία της Γωγούς Ατζολετάκη στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, λέγεται ότι το κοινό αποδοκίμασε τόσο την ταινία που αναγκάστηκε η αστυνομία να εισβάλει στην αίθουσα για να την εκκενώσει.

  • Anonymous
    on

    Η συγκεκριμένη ταινία εκτός του ότι δέχθηκε θετικές κριτικές , προβλήθηκε και στο εξωτερικό με μεγάλη επιτυχία. Ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης είχε αρκετές διακρίσεις στο φεστιβάλ Θεσσαλονίκης καθώς και στο εξωτερικό.
    Όσο για την αιμομιξία και την ομοφυλοφιλία καλό θα ήταν κ .Καλαποθαράκο να ασχοληθείτε περισσότερο με το έργο του συγκεκριμένου καλλιτέχνη στην Ελλάδα και το εξωτερικό πριν το σχολιάσετε καθώς επίσης θα ήταν και φρόνημο να μαθετε και για το έντιμο του βίου του.
    Εκ του υιού του.

    • Γιώργος Καλαποθαράκος
      on

      Μακάρι να μπορούσα να ασχοληθώ περισσότερο με το έργο του, δυστυχώς ελάχιστα πράγματα μπορεί να βρει κάποιος στο διαδίκτυο. Να μάθω για το «έντιμο του βίου του» ίσως να με ενδιέφεραι (για το κουτσομπολιό του πράγματος) αν και δεν έχω λόγο να αμφιβάλλω αλλά δεν αφορά καθόλου αυτό εδώ το blog. Η αιμομιξία και η ομοφυλοφιλία υπονοούνται στην ταινία και μάλιστα τα αναφέρω ως θετικά στοιχεία στην κριτική μου. Ένας σκηνοθέτης που τολμάει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα του ’77 σημαίνει ότι αντέχει την κριτική και δεν κωλώνει να πει την αλήθεια του (δεν εννοώ ότι αυτός είναι ομοφυλόφιλος). Ασχέτως αν είσαι ή όχι ο γιός του (κι εγώ μπορώ να δηλώσω ότι είμαι η κόρη του Σαραβάκου), το σχόλιό σου είναι παντελώς άτοπο. Επι της ουσίας, η ταινία μου άρεσε αλλά ακόμα κι αν δεν μου άρεσε, εσύ δεν έχεις κανένα λόγο να μου επιτίθεσαι αφού κρίνω το έργο του σκηνοθέτη κι όχι τον ίδιο.

    • Anonymous
      on

      Το γιατί και για πιο λόγο τονίζονται κάποια πράγματα στην εν λόγω ταινία ας τα εννοήσει όπως επιθυμεί ο καθένας.. αφού την δει πρώτα.
      Στο κουτσομπολιό σας δεν θα σας βοηθήσω διότι δεν με ενδιαφέρει, αυτό το οποίο σχολίασα στο κείμενο σας είναι το ύφος μέσω του οποίου θέλετε να αναδείξετε μια καθαρά προσωπική σας άποψη υποστηρίζοντας πως αυτή είναι και η άποψη του σκηνοθέτη.
      Επίσης, δεν χρειάστηκε να μπει αστυνομία ούτε και αποδοκιμάστηκε η ταινία.
      Δεν με ενδιαφέρει εαν συμφωνήτε ή όχι μαζί μου, αλλά ήθελα να φαίνεται και μια άλλη άποψη για αυτόν τον άνθρωπο που πολεμήθηκε, όπως και άλλοι, απο την κραταιά μετριότητα αυτού του τόπου.
      Σας ευχαριστώ.

Αφήστε σχόλιο

↑ Επιστροφή στην κορυφή ↑